تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : امیر حسین نظری مقدم

 

روز جمعه معمولا بهترین روز هفته است … روزی که افراد وقت فراغت بیشتری دارند . حتی میشه بخشی از این وقت فراغت رو با آرامش و دلی آرام به یک بازی سرگرم کننده پرداخت !

Out Of Wind یک بازی فلش کم حجم و بسیار جالب است که قطعاً شما هم مثل من چندساعتی معتاد آن خواهید شد تا نهایتا تمامی مراحل آن را به اتمام برسانید .

در این بازی ماموریت شما این است تا برای کمک به راه اندازی منابع انرژی جدید در یک روستا که  حالا نیروی باد در آن متوقف شده است ، از نیروهای زیرزمینی کمک بگیرید و با استفاده از کنارهم قرار دادن چندین و چند چرخ دنده‌ی کوچک و بزرگ ، نیروی محرکه را به آسیاب آبی برسانید .

به ادامه مطلب برو....


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: سایت های مفید , مطالب مفید , ترفندهای کامپیوتری , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : امیر حسین نظری مقدم

 

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که از سیستمتان افراد زیادی استفاده می کنند که هر یک از آن ها دارای سلیقه ها و تفکرات متنوعی می باشند و هر یک علاقمندند تا دسکتاپ را مطابق با سلیقه ی خود و با اسکین سرورها و والپیپرهای دلخواه خود تنظیم نمایند اما پس از صرف زمان زیاد و انجام این تغیرات فرد دیگری این دسکتاپ را متناسب با سلیقه ی خود تنظیم کرده و حاصل کار شما را نابود می سازد و اینجا است که به فکر می افتید تا به دنبال راهی باشید تا هر فرد بتواند دسکتاپ مخصوص خود را داشته تا دست رنج شما از بین نرود و برای این کار نیز سعی کردید روش های متنوعی را همچون ساختن اکانت های مختلف و یا غیره انجام دهید که شاید باز هم نتوانسته نظر شما را جلب ساخته و.............

بقیه در ادامه مطلب...


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391
نویسنده : امیر حسین نظری مقدم

شما می‌بایست جلوی از بین رفتن نتایج جستجو را بگیرید !

 

برای شروع کافی است کلمه Zerg Rush را در گوگل جستجو کنید. حالا چند ثانیه منتظر بمانید… چه اتفاقی می‌افتد؟

بارانی از کلمات O از بالای صفحه به سمت پایین شروع به بارش می‌کند و نتایج جستجوی شما را می‌خورد! در واقع با این جستجو این کلمه شما وارد یک بازی می شوید و باید مانع از خورده شدن نتایج جستجو شوید.

برای جلوگیری از خورده شدن باید با استفاده از ماوس بر روی O کلیک و آنها را نابود کنید.با کلیک های شما که حکم شلیک کردن را دارد تعداد شلیک ها به همراه امتیاز های جمع آوری شده نیز به نمایش در می آید و شما می توانید از میزان عشق بازی بودن خود مطلع شوید.

در صورتی که شما نتوانید تا انتهای صفحه مانع از خوردن شوید و به زبان بازی game over  شوید تمامی حروف O به سمت بالا و جایی که لوگوی گوگل در موتور جستجو قرار دارد رفته و تشکیل دو کلمه G را می دهند.هم چنین شما می توانید نتیجه بازی خود و امتیاز های جمع آوری شده را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید.

همین حالا Zerg Rush را سرچ کنید …


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: سایت های مفید , مطالب مفید , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : امیر حسین نظری مقدم
دانلود Microsoft Security Essentials v4.0 - نرم افزار امنیتی مایکروسافت

این بار مایکروسافت پایش را در کفش شرکت های امنیتی کرد و نسخه ای جدید نرم افزار امنیتی خود را به طور رسمی معرفی نمود. Security Essentials نام نرم افزاری است که قرار است به عنوان نرم افزار امنیتی شرکت قدرتمند مایکروسافت در اختیار کاربران قرار گیرد ، این نرم افزار که به تازگی نسخه 4 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد ، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه نیز می باشد.

بقیه در ادامه مطلب.....


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : امیر حسین نظری مقدم

 

در زمینه آفیس و بسته های نرم افزاری که در این زمینه وجود دارند بی شک نام بسته نرم افزاری مایکروسافت یعنی Microsoft Office همیشه به عنوان قدرتمندترین بسته نرم افزار مطرح بوده است ؛ دلایل متعددی وجود دارد که این امر پدید آمده اما در مقابل این بسته نرم افزاری رقبای متعددی وجود دارند که شاید به اندازه بسته مایکروسافت آفیس محبوب نباشند اما از نظر امکانات و قابلیت ها بسیار قدرتمند و نزدیک به این محصول مایکروسافت خواهند بود. Corel WordPerfect Office یکی از قدرتمندترین بسته های نرم افزایست که در این زمینه وجود دارد و همانطور هم که گفته شد شاید به اندازه مایکروسافت آفیس محبوب نباشد اما آنقدر قابلیت دارد که می توان آن را هم به عنوان یک بسته نرم افزار در زمینه مدیریت اسناد به شکل های مختلف برگزید.

بقیه در ادامه مطلب....

 


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : امیر حسین نظری مقدم

روی آدرس زیر کلیک کنید.وهر جای صفحه سیاه رنگ که خواستید کلیک یا درگ کنید.

 

کلیک کن

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که مطالب جمع آوری شده مفید واقع شود. باتشکر از نظرات خوب شما دوستان